Monday, October 30, 2017

Eduelamus/motivatsioonipakett

Kuidas säilitada motivatsiooni, kui mingit häpi endi pole olemas ega tulemas?
Tuleb latti alla lasta! Veel rohkem! Veel allapoole! Veel! :D
Kui see tundub sulle võimatu, siis ei ole sa lihtsalt piisavalt kuses.
 Mul oli hiljaaegu üks pidu, mille käigus mu purjus sõbranna mind mitmel erineval naljakal ja mitte nii väga naljakal viisil häbistas; oksendas täis mu auto, roojas täis mu sauna; kes iialgi ei küsi, kuidas mul läheb või kas MINA abi vajan. Ahh, kui ta mind rulaatoriga jalutamas nägi, siis hakkas ta lihtsalt naerma. Siis ma korraks kiunatasin küll. Ta ütles, et talle ei ole see veel kohale jõudnud. Noh, ega ta ei ole nii palju kaine ka, et midagi kohale jõuda võikski. Aga omal veidral moel on ta olemas. Ja omal veidral moel on ka minul abi sellest, et keegi mulle toetub. Suunan teda nüüd viinaravile. Ütlesingi otse, et ta ilmselt ei taha kuskilt metsavahel täis peaga surra. Nagu minu ema.
Ja kui siis teine sõber ütles, et kuidas ma küll sellega hakkama saan siis... jah, kui sul on ikka endal suurem jama kaelas, siis ega ei viitsi mingi oksese auto pärast eriti närvi minna küll.
Ma ise näiteks ei suutnud kunagi mõista inimesi, kes stressi ja murega koristama või nõusid pesema kukkusid. No nüüd pesen nõusid küll ja veel :) Kõik olmeline ja argine on ju turvaline.
Nii et sõbranna, kes sul vanast harjumusest endistviisi  nelja jalaga seljas elab ja sinu probleeme ignoreerib võib mõnel hetkel tunduda paremgi, kui need, kes kuidagi olla ei oska. Olge need, kes te olete, jumal küll :)
Mina olen ka mina edasi, ma ei jaksa ka koguaeg mingi haige olla :P
 Aga jah, inspireerivatest - motiveerivatest plakatitest siis mõned viimase aja lemmikud teilegi.
Feissi ja instasse ei saa kõike panna. Seal on palju juhuslikke lugejaid. Inimesed on õrnad. Haigustest ja surmast rääkimine tekitab paljudes ebamugavust. Isegi kui need on teiste omad. Need kes blogisse satuvad, juba teavad, mis siit oodata on :)
 Niisiis mõned inspiratsioonilaksud, mille järgimine ei nõua liiga suurt pingutust :)