Saturday, January 27, 2018

Tere, mu noored sõbrad.

Ma mõtlen Teie peale.
Ma näen, et käite blogis uudistamas, aga pole mul praegu seda lusti midagi kirjutada.
Tiksun lihtsalt oma päevad maha. Teleka ees. Isegi raamatut ei loe. 
Ma tean küll, millest see tuleb - sellest kuradima taimetoidust :P Oleme Leenuga juba 2 nädalat taimetoidul olnud. Teeme seda igal talvel natuke. 
Tänavu läheb kuidagi eriti hästi, ei ole tunnetki, et tahaks pekki või midagi. 
Mingeid piiranguid ega tähtaegu pole kivisse raiunud, läheb nagu läheb. 
Kaalu meil majas pole, selle kohta ei oska öelda midagi. 
Kuna liikumist on praegu nii vähe, siis isu ka ei ole. Aga sööma ma pean, ka valku, eriti just valku, siis tahangi, et kõik mis näost sisse läheb, oleks seda väärt. 
Viitsiks siis mõne retsepti või pildigi jagada, eksju... Mkm, no nii laisk olen. 

No peaga ma natuke ikka toimetan, st et üritan asju vedada, lükata ja korraldada ja eks see sisaldab ka suhtlemist, vbl sellepärast blogi jaoks võhma ei jätkugi.
Varsti peaks midagi nendest toimetamistest ka teieni jõudma.
Olge tublid.
Ma püüan ka.