Sunday, March 11, 2018

Ligipääsetavat elamispinda? Damsel in distress jälle...

Olen loomulikult väga tänulik kõigile sõpradele ja headele inimestele, kes oma kodu pakuvad. Ma kahjuks ei saa neid pakkumisi vastu võtta :(
Ma kohtun teiega meelsasti, läheme kohvikusse või kinno (laenutame ratastooli, siis on lihtsam)  või tulete mulle külla...
***
Füsioteraapia hakkab kätte jõudma. Sellega seoses vajan väikest, ligipääsetavat, privaatset elamispinda Tallinnas 21-23 ning 26-29 märtsil ning ka aprillis jälle.
Palun soovitage.
Nüüd siis keeruline osa. Olen praegu rulaatori ja ratastooli vahepeal, nii et kohe eriti abitu.
* 1.korrus (või siis lift), treppe mitte rohkem kui paar astet ja ka siis on käsipuu väga vajalik.
* takso peab suutma koha üles leida ning saama päris treppi sõita.
* kõrge voodi.
* võimalusel ka soodne ning mida lähemal
Sõpruse pst 151-le, seda parem. Aga mitte nii lähedal, et takso mind ei sõidutaks :)
Palun ärge soovitage huupi lähikonnas asuvaid hotelle, kodumajutusi jms. Ma ei jõua neid kõiki läbi helistada ja täpsustada.
Soovitage ainult neid, millest te usute, et ma seal tõepoolest hakkama saan.
Aitäh teile!