Friday, September 15, 2017

Sööge, rsk, kala; see on tervislik!

Või kuidas võtta... Mina sõin pühapäeval suitsulatikat. Esmaspäeval lunisin aga juba haledalt nina-kõrva-kurguarsti, et ta mind vahele võtaks ja kurgus olevast kalaluust vabastaks...vahele ta mind võttis, aga luud ei leidnud. Arvasime, et mandli sees kinni, sest mandli pinnal oli vigastus näha. Valu neelamisel aga üle ei läinud, eile lisandus veel kõrvavalu ning täna öösel valutas juba terve alumine lõualuu. Arst teadis mind juba oodata. Mandel oli paranenud ning luu leidis arst kuskilt mandli tagant, söögitoru lähedalt. Kinni kui kurat! Arst on väga staažikas. Vaatamata sellele, ei ole tema praktikas sellises kohas kinni istuvat kalaluud veel ette tulnud. Nüüd on kaks varianti: a) luu mädaneb ise välja b) narkoosis kõrioperatsioon. Mingid kanged antibiootikumid sain veel kirsiks tordile. Oo, ja arvake, ära kas mu kaks nooremat last on praegu haiged või jaa? Mammu sai oma keskkõrva põletiku juba eile perearstil, Leenu on praegu emos oma kõrvavaluga. Igatahes - hakkan juba arvama, et keegi on mulle mingi mastaapse needuse peale pannud. Seda kõike on lihtsalt liiga palju! No mida faking iganes,universum või kes kurat mulle selle kõige saastaga midagi öelda tahab - ma sain juba ammu aru, kui haruldane ma olen, ME KÕIK OLEME, ei ole vaja seda mulle iga päev rõhutada!!! Kunagi tulevikus (ja hetkel on nii sitt, et ma loodan selle tuleviku mitte väga kaugel olevat) saan ma nagunii teada, mis või kes selle kõige taga on ja uskuge mind, see arveteklaarimine saab jõhker olema :D Nii, hakkaski kergem! Aitäh!