Tuesday, June 19, 2018

Baltoscandal

Millalgi talvel, vbl märtsis, oli üks telefonikõne. Otsiti ratastooli kasutavat inimest, kes oleks huvitatud osalemisest Baltoscandalil tantsuetenduses. Hell Yeah!

Minu Hell Yeah! vaibus haledaks viginaks niipea, kui ma natuke taustauuringut tegin ja aru sain, et tegu on Jerome Bel'i lavastusega "Gala". Kuigi ma ei oska tema nime õigesti kirjutadagi, on see ometi mullegi tuttav ja mõneti isegi nagu iidol.
Seega lõpetasin vigina ja olin nõus kandideerima. Teavitasin muidugi ka riskist, et minu diagnoosiga inimene ei või kindel olla, et ta kolme-nelja kuu pärast on suuteline midagi peale kehavedelike väljutamise tegema. Aga eks suur kunst põhinebki verel, higil ja pisaratel.
Väga lõbustav oli kogeda olukorra irooniat - mina taas Rakvere teatri laval, tähelepanuväärses, maailmakuulsas lavastuses... tänu ALSile.
Ka sinu ulmelisemad soovid võivad täituda... Aga!... Alati on kuskil mingi aga.
Järgnes pikk ooteaeg,  möödunud nädalal said osalejad kinnitatud.
Hale vigin algas uuesti, kui nägin kui palju päris tantsijaid etenduses osaleb...ma ei teagi, mida ma loll siis ootasin, et tulevadki inimesed tänavalt või? :D - kui isegi mina, kogenud avantürist, kellel ei ole mitte midagi kaotada, natuke nagu pabistan. Noh, hea uudis on see, et ma ei pea kukkumise pärast muretsema, kui mul laval jalad värisema hakkavad.
Igatahes, mu noored sõbrad, 4.  ja 5. juulil olen ma suure tõenäosusega Rakvere teatri laval.
Lavastajast ja lavastusest saad lugeda  siit.