Tuesday, September 2, 2014

September

ui-jee.
Päris tobe tunne on. Polegi ammu niimoodi vedelenud ja vaba päeva ...ee...nautinud? Haun siin mõtteid enese korraldamisest. Või piisab ka lihtsalt korralekutsumisest? Ei, siiski mitte ei piisa. Minu suhtlemisstiil on täiesti käest ära läinud. Täiesti. Ikka kaugele kohe. Paha tunne on. Vabandada ei taha ja pole ka mõtet, kui ma nagunii ennast parandada ei saa. Just nimelt ei saa, sest parandamise eelduseks on võtta omaks mõte, et ma ei saagi kõike mida ma tahan. Noup. Ei.
Aga ma koristan köögi ära, teen õhtul süüa ja vahepeal lähen seenele. Lähen jah. Lähengi. Juba lähen.
Seda et..valus, et me ei saa armastust valida. Isegi kui tundub, et valida nagu oleks. Ah, raisk. Seened.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.