Saturday, November 18, 2017

Õed lihashaiged ja mä(g) rad ja kährikud.

Jälle üks kaua oma järge oodanud postitus. Alustatud juba 10-ndal novembril.
Viimased päevad on olnud tihedad. Enesetunne on ehk keskmisest kehvemgi,  aga toredad inimesed, tegevused ja palju nalja on need päevad päästnud.
Eile sõitsin kaugele kaugele,  kohtuma kahe kauni daamiga. Üks neist ristis meid õdedeks lihashaigeteks :D
Enivei, meie ALS-i uuringud jõudsid eile tõdemuseni, et kuivõrd meie oleme kõik väga ilusad, tegusad ja hea huumorimeelega, siis koledad, laisad ja tuimad tükid on tõenäoliselt kaitstud. Palju tänu meile teie kõigi poolt :P Uuringud muidugi jätkuvad.
Nalja sai palju. Naljad olid peamiselt lämbumise, viimase kleidi, keskmise eluea langetamise jms teemalised. Kõik meie kulul.
Nad on ka mõttekaaslasteks millegi ühise ettevõtmisel, et tulevastel "õdedel-vendadel" kergem infot oleks leida. See, milline infosulg praegu valitseb on kuritegelik!
Kuulsin just ühte lugu jälle, mis mind täiesti ketasse ajas! Aga kuna see pole minu lugu, siis teiega ei jaga.
Ühtteist olen juba ka käivitanud. Kõigel sellel toimetamisel on mu heaks abiliseks Maarika.
Pühapäev oli üllatusvisiitide päev.
Anna-Stiina läks tegema trenni minu armsatele Paidekatele ja mina pressisin ennast ka :) Lubasin Anna-Stiinale, et ma üldse ei sega vahele :D
No ei ole minust sõnapidajat :P
Ja Paidest sõitsin edasi Järvajaanikute trenni külastama. Nüüd treenib neid, nagu paljusid teisi minu kunagisi õpilasi, Katre.
Jaani kährikutega kohtun varsti jälle. 16.detsembril on nad meil Pajustis esinemas. Kolm setti, nii et näeb nii ootuspärast paljast kõhtu, tulesid-vilesid, lillasid parukaid kui negližeesid-bondüleesid :D
Kuna samal päeval on ka minu esmasündinu sündimise päev, siis tuleb väääääägev pidu! Ma väga loodan, et kui mingi karma vms arvates tingimata peab pärast pidu jälle minu autosse oksendama, siis võin seekord seda vähemalt ise teha :)
Ja selle glamuurse jutu lõpetuseks mõned fotod minu lapsukestest.
Punastes kleitides on kunagi mitmest rühmast kokku käinud tantsijad, kelle järgi meid kõhutantsusõltlasteks kutsuti. Kollases kostüümis on Rakverekate esindus, helesinises paidekad ja no kährikud tunnete te niigi ära :)