Wednesday, August 1, 2018

#CokeALSFighterChallenge

Mõned päevad tagasi hakkas Facebooki ameerika ALSi kogukondades levima pealkirjas mainitud kampaania - väljakutse Coca-Colale, et tõsta ALS-i teadlikkust.
Jagasin seda põnevusega, aga midagi jäi siiski kripeldama. Nii kirjutasin kohe ka Eesti Coca-Colale, muretsedes et äkki FB tõlgendab seda reklaamikampaaniana vms.
Väike vandenõuteoreetik minus mõtles, et ehk on see hoopis Coca-Cola enda algatatud uut tüüpi reklaamikampaania. Raha ei küsi ju keegi, üleskutse seisneb selles, et ühe nädala jooksul lisataks viiele protsendile Ameerikas ja Kanadas toodetud Coca-Cola siltidele  kiri: "ALS Fighter".
Teate küll, nagu kõik need "Peeter", “Grillmeister“, "Tiina“, “Parim sõber “ jne.
Täna võttis Eesti Coca-Cola minuga ühendust  ja ütles, et see ei ole hea tava ning palus kampaania jagamise postitused eemaldada. Mul ei olnud raske seda teha.
Kui nii siis nii.
Ameerikas kampaania jätkub, neile ei ole sellekohast palvet esitatud. Jälgin seda kampaaniat igapäevaselt ning ootan huviga edasisi arenguid.
Igatahes loodan, et see ongi päriselt ühe mehe algatatud kampaania, mis  viib sihile - tõstab teadlikkust, avalikku huvi ning seega on lootust, et suurem rahastus viib lõpuks ka ravi leidmiseni. 

Ja ausalt, ma olen täna terve päeva kirjutanud, jagan varsti teiega oma juulikuud.

Aitäh, et olete. Eriti tänan neid, kes võtsid vaevaks sellesse kampaaniateemasse ka pisut süveneda. Teid oli vähevõitu :P
Ma ei tea, vbl ma tõesti jagangi liiga palju kraami :)