Sunday, March 24, 2019

Hommik Vilniuses

Jõudsime hotelli pimedas. Sooja oli 10 ja tänavanurgal müüsid tädid sinililli.
Novotel Vilnius on ok, invatuba küll okei miinus aga hommikusöök jällegi imeline.





Tegime väikese jalutuskäigu, nii mõnus linn tundub. Katedraali kellamäng kl 10 oli võimas. Tuli vist küll lindilt, kõlas kuidagi nagu...ööklubilikult :)




Sellega seoses meenus mulle üks pilt 7-nda klassi ekskursioonilt Petserisse. Kloostris oli üllatavalt palju noori munki. See tundus mulle kuidagi ...kurb kuni nägin ühte noort munka kiriku kelli löömas. Neid kelli oli mingi miljon, kõik pikkade köite otsas  ja see rõõm noore mehe näol, see oli nii ilus!
Ei ma ei ole usku pööranud, nüüd on mul juba silme ees puid lõhkuv Adriano Celentano ja tema (kellalöömisest) rakkus pihkudega preestrist sõber :P Film " Tõrksa taltsutus" on minu meesideaali kõvasti mõjutanud.

Aga tegin "kunstfotosid" ka. Nii palju kui ühe juba kohmaka ja väriseva käega teha sai. Mõned fotod on kvaliteetsemad ka. Need on arusaadavalt teiste tehtud :)
Hommikuses linnapildis on palju noori ja palju vanu. Keskealised nautisid ilmselt kodust pühapäeva.
Moes on boho chic, laiad 7/8 püksid, oversized mantlid aga üldse mitte värve.
Vanem generatsioon veel talvevarustuses, villased mantlid ja karusnahksed kraed.















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.