Thursday, March 7, 2019

Heureka!

Kus mul praegu plahvatas!
Ma tean, mille eest ma endale kõik need kurjad usklikud kaela sain!
Palju aega tagasi kutsuti mind ühe pruudi tüdrukuteõhtule kõhutantsu õpetama.
Kuna mina pean kõik asjad üle võlli keerama siis leppisime kokku, et alguses esitlen ma ennast hea kristlasena, kes tuleb rääkima sellest, milline on üks tubli ja jumalakartlik abielunaine.
Panin mingi vanamutiliku kampsuni selga ja lasin aga jutul joosta. Juuube piinlik ja ebamugav oli kõigil :)
Lõpuks pakkusin, et jätan pruudile pisut lugemist ja vedasin kotist "kogemata" välja ka puusarätikud. Kergendus pruudi näol oli võimas. Jäi paraku küsimata, millega ta oma sõbrannasid nuhelda kavatses.
Umbes samasse aega jäävad ka need fotod.
Palmse mõisas meie hea Tarmo poolt tehtud. Aasta oli 2007.
Üks anonüümseks jääda soovinud kõhutantsuõpetaja küsis Nabaratooriumi kodulehel (oli meil kunagi selline), et kas see värav on sama, millest vanasti rüütlite armee läbi ratsutas. Vihjas vist mu alalõuale :P
Hiljem lasi ta Googlel keelustada otsingu "graatsilised Nabaratooriumi naised "




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.