Thursday, February 22, 2018

Meedia

Kõige muu elu ja haige olemise kõrvalt olen ma natuke ka asjalik olnud.
Eestikeelne ALS-i koduleht on peaaegu valmis ja saab esitletud.  Kui mitte enne, siis 28-ndal veebruarikuu päeval. Harvikhaiguste päeval.
Minu panus selle lehe valmimisel oli see, et võtsin mõtte pähe ja lihtsalt nahhaalselt käisin inimestele ajudele, et nad kirjutaksid ja joonistaksid ja mõtleksid kaasa.
Maarika, kes toimetab lehe ülespanekuga,  on aga jällegi see tark inimene, kes mind piisavalt hästi  tundes end juba aegsasti vabatahtlikuks pakkus ja üldse mingit utsitamist ei vaja :)
Ja aitäh ja sügav kummardus kõigile asjaosalistele!
Vbl ma itkeks tänasel päeval puhta üksi toanurgas, kui mitte see ahastamapanev infopuudus ALS-i teemadel poleks mind ajanud teisi sama diagnoosiga inimesi ja nende lähedasi otsima. Need otsingud on mind kokku viinud paljude vaimustavate, inspireerivate inimestega.
Nagu näiteks Ingrid ja Jaanika ja Janno, kes tegutsevad Janno Puusepa fondis. Ja teevad teatrit ja mida kõike veel!
Täna olid Janno ja Ingrid mul külas. Koos Pealtnägija saate meeskonnaga.
Järgmisel kolmapäeval oleme eetris.

Peagi saabuva kodumaa sünnipäeva ja valmiva kodulehe vaimus teile kõigile üks väike rukkilill. (Ei, mul ei ole ALS-i dementsuseni viivat vormi, mis oleks sundinud mind EKRE liikmeks astuma :P) Kõigi muude ülesannete kõrval on rukkilill mujal maailmas ka ALS-i vastases võitluses lootuse sümboliks. Väga väga üleekspluateeritud taim :)
Aga pealtnägemiseni siis ;)