Thursday, February 22, 2018

Roosa kleit (ja ei mingeid kohatuid vihjeid eitede vanusele)

Nägin unes, et mul oli seljas patuselt ilus, pitsidega, roosa kleit.
Kaalusin, et kas ma ikka peaksin seda ostma, et vbl rendiks hoopis :)
Aga järgmiseks olin ma sellega kleidiga juba turul ja mingil tsirkusekarusselil ja Avinurme Puiduaidas leiba küpsetamas, nii et ju ma ta siis ikka ära ostsin.
Ja õigesti tegin, sest nüüd on mul tegemist on äärmiselt heaendelise unenäoga.
Puha loomepuhangud ja sotsiaalse staatuse tõus ja haigustest tervenemine :)
http://latene.ee/index.php?route=module/kbm/article&kbm_article_id=416

Tänaste külaliste auks püüdsin natuke välja ka näha.  Leenu aitas meiki teha ja vennanaine soengut. Teie võibolla nii ei arva aga nad tegid väga head tööd. Materjali vastupanu on lihtsalt väga tugev :D
Aga mina olen rahul. Järgmisel kolmapäeval ma ilmselt nii rahul ei ole enam. Vbl peaks mingi kardina üle teleka viskama, et tekiks see nn Tiina Pargi filter...
Aga olgapealagi, näitan pilti ka.
Vinged buduaarifotod :D












Minu unenäokleit  oli selle tagasihoidliku asjakese roosam ja uhkem variant :)