Wednesday, May 30, 2018

Mai 2018

On olnud ilus, tegus, kultuurne ja kauneid elamusi täis kuu.
Kuigi minu liikumine on viimasel kahel kuul vaikselt, aga kindlalt alla käinud, on minu vaim üsna virge ja tuju reibas.
Täna räägin teile sõprusest. Veidral kombel on mul  alati sõpru olnud, kuigi minu suur ego, labiilne iseloom ning räpane huumorimeel ei ole just parim sõbramaterjal. Veel veidram on, et tänaseks päevaks on mul sõpru rohkem, kui iial varem. Võibolla olen ma nüüd ise tähelepanelikum ning mul on aega märgata?
Ma olen kindlasti sõbralikum ka enda vastu. See ei tähenda kusjuures sugugi, et ma latti alla lasknud või oma prioriteete kuidagi muutnud oleks.
Minu pere ning vanad ja uued sõbrad on need, kelle pärast ja kelle abil ma saan ikka olla mina ise ja see  mina ise on alati tähendanud ka uusi teadmisi, uusi väljakutseid, uusi kogemusi.
Maikuusse jäid heategevuskontserdid, emadepäev, kaks koolitust Invarus, üks huvitav infopäev puuetega naistele,
Nabaratooriumi ja Sõprade kokkusaamine Tapal, palju ALSi teavitustööd, intervjuu Postimehele, Harvidega ehete väljatulek, ohtralt leivaküpsetamist ning burleskivideo.
Mitte ühtegi nendest toredatest asjadest ei oleks ma saanud teha ilma sõpradeta. Ei füüsiliselt, ei vaimselt.
Ühte ma ütlen - minu sõbrad teevad mulle au! :D
Minu pere ja sõbrad on minu heaks mägesid liigutanud ja nüüd liigutan mina ka ühte pirakat mäge :D Natukene küll ja ratastoolis aga ikkagi!
Warning! Can't be unseen!
Madam Jane - burlesk!