Friday, July 7, 2017

mis ma täna unes nägin :)

Seda parooli kasutasid minu kavalamad tantsuõpilased siis, kui trenn neile mingil põhjusel üle jõu käis. Põhjust enamasti kaugelt otsida ei olnud vaja - pikk pidu nii kuuel juhul viiest:) Huvitavaid unenägusid olen ma alati näinud. Mitte küll häirivalt tihti. Enamasti suudan ma omaenda eelmise päeva tegevustest/mõtetest kompoti kokku keeta a la vahuveini-frikadelli smuuti (retsept on jällegi valminud koostöös mu armsate õpilastega, selleks ajaks kui ma enam tahket ega ka liiga vedelat toitu ei saa neelata :)) Täna öösel viibisin ma Võsu rannal, Käsmu oli kiviga visata (minu isiklik palliviske rekord on 17,5 meetrit. Sellega sai kolme kätte. Peamiselt küll sellepärast, et kekaõps oli klassiõe ema :)). Mingid lapsed saatsid vastaskaldalt teele karbi. Seal sees olid kassipojad...mis hetkepärast muutusid hüljesteks. Ema ja 2 poega...Ema, raibes, pani mere poole ajama, pojad järgi. Ja ma ei saanudki neid päästa :P Unenägude seletaja ütles, et hüljes unes tähendab sulailma. Oleks palunud küll, 8.juuli ikkagi. Sünnipäevani on jäänud nädal. Lilled ja kingitused juba saabuvad :) Minu mees, romantik ja mässaja nagu ta on, kinkis mulle külmutuskapi!!! Jättis mu parklasse passima ja läks ostis lampi külmiku :) Daaa! Aga mässaja sellepärast, et ma ei arva midagi erilist majapidamistarvetest sünnipäevakingitusena. Kui ei ole just küsitud. Tema sünnipäev on ka varsti ja ta on nüüd viinud mängu uuele tasemele :) Eelmiseks sünnipäevaks sai ta 1000 männitaime...seekord kindlasti mitte. Ma arvan, et mingivõõrkeelne räpialbum tuleb ära küll :P