Friday, July 7, 2017

palun vabandust, et ma nii laisk kirjutaja olen

Ma ise lähen küll sapiseks, kui mõni blogija, keda ma jälgin, küllalt kiiresti ei postita :P Eks ma olen ennast natuke pausile pannud aga samas mitte küll ka lausa laiselnud :) võrreldes oma eelneva elutempoga olen ma muidugi väle nagu tigu. Ainus asi, milles ma märkimisväärseid tulemusi saavutan, on asjade unustamine. Blogimine sealhulgas. Aga tehtud on nii mõndagi. Püsin elus ja käin ikka veel kahel jalal. Krreitt saksess! :D Külastasin ühte meeldivat daami lõuna-eestis, kes sai sama diagnoosi aga on nüüd terve! Jaa! Minu arst ütles muidugi, et ju siis oli vale diagnoos :P sihuke rõõmupall on ta mul ikka :) Aga selle armsa, terve inimese edu saladus on küll lihtne ja ma ütleks, et kergesti järgitav : mürgid kodust välja, usk tervenemisse, nõelravi ja ühe helsingi kiriku imettegev ikoon. Kui sa juhtud seda lugema, siis aitäh sulle veelkord - imedesse võiks iga inimene uskuda. Ja kuigi mina olen oma usutunnistuselt umbusklik, siis lükkas just sinu jagatud lugu mind nö valguse poolele tagasi. Ma olen tegelikult praeguseks ise väga üllatunud sellest, mihuke kuradi tapaleviidav lammas minu sees elas...kui kärmelt ja alandlikult ma selle diagnoosi ikka vastu võtsin. Hämmastav! Ja minu ettemuretsemisvõime on ka tase omaette. Aga kokkuvõtvalt - kui me ei tea selle haiguse tekkepõhjuseid, -mehhanisme ega isegi kulgu, siis ei ole ikka mõtet endale enneaegu mulda peale kraapida. Jah, on tõsi, et mu kõndimine on jäänud viletsaks, et mul ei ole muhvigi jõudu ja jaksu. on ka tõsi, et see kõik tekitab minus hirmu, muret ja paneb mind vahel käituma ilge mõrrana (eks ma ju enne olin imenunnu; leebus ise :P) aga ikkagi olen ma elus. Üldiselt ka väga terve. Mu elu on ilus, just selline nagu ma tahtnud olen, minu ümber on fantastilised inimesed, viimne kui üks ja mul on olnud kaugelt rohkem õnne, kui ma ära olen teeninud. Kui ma ükskord taolise mõttekäigu lõppu lisasin, et küll mina olen üks õnnelik väike põrsas, siis pomises Janek, et "pigem ikka toekas emis". Jaa, tänan küsimast, ta on juba terve jälle :D