Tuesday, December 5, 2017

Pildid telefonis

Minu praegune telefon on küll üsna uus ja mahukas,  aga tüüpilise vähi tähtkuju esindajana olen ma siia juba üllatavalt palju pilte ja värki kogunud.
Kuna minu telefonid kipuvad olema veelembesed, nagu ma isegi siis jäädvustan mõned fotod siia ka.
Telefone olen leotanud nii kurgimarinaadis (2x), tualetipotis kui ka jões kuhu ma ühel jaaniööl foto tarvis poseerima läksin. Pärg puha peas ja... Kuna ilm oli külmvõitu, siis oli mul jope ilusti seljas. Ja telefon selle taskus :) See telefon sai pärast korda kusjuures. Fotost ei tulnud aga muhvigi. Aga see fotograaf oligi selline saamatu :P

Aga siit nad nüüd tulevad, tänased valitud palad :)

Minu Parim Pagar!


Minu Parima Pagari tehtud foto lumisest kodukesest.

Viimati külastatud Rakvere teatri etenduste kavalehed:

Minu arusaam heast naljast:

Siiras ja valus ülestunnistus:

Üksinda kodus selfi:


Relationship goals :) 

Mats Õuna foto minu ilusatest tantsijatest.

Nagu te näete, ei ole mul ikka veel olnud julgust lülitada sisse postituse kommenteerimise võimalust. Ja kas on vajagi? Muidugi ei karda ma nõmedaid küsimusi ega kommentaare. Ma kardan seda, et neid ei tule. Sest mis sa ikka öelda oskad... 
Aga kui sina praegu lugesid, siis saada mulle, palun, mõni pilt oma telefonist. Feissbuugis näiteks. 
Aga nüüd lõppes mu vaba aeg täitsa otsa ja ma luban, et täna küll rohkem postitusi ei tule :)